El PSOE pide que se conmemore el 25 aniversario de la constitución del Campus Universitario

PSOE-300x297-SEl Grupo Socialista de Ferrol ha registrado una propuesta para que el Concello, en colaboración con la UDC, conmemore el 25 aniversario de la toma de decisión política de la descentralización universitaria en Galicia, la cual posibilitó la constitución del campus universitario en Ferrol, “un dos fitos máis importantes desta cidade”.

De esta forma, el concejal socialista Ramón Veloso considera que la institución municipal “non pode permanecer allea a este feito tan relevante, dos máis destacados dos últimos trinta anos, que ten posibilitado que Ferrol forme parte da sociedade do coñecemento e da investigación, e dispoña dun servizo de ensinanza superior, que ten contribuído ao benestar e a cohesión social da poboación. Por elo, os socialistas veñen a propoñer que se leven a cabo unha serie de accións para conmemorar, no ámbito municipal, unha efemérides tan senlleira”.

Los socialistas proponen, así pues, la celebración de un acto institucional en colaboración con la UDC, en donde intervengan los vicerrectores del Campus de Ferrol, así como los alcaldes de la ciudad que destacaron por su impulso a la Universidad.

Atendiendo al acuerdo plenario del 24 de febrero de 2011, Ramón Veloso manifestó que los socialistas solicitan “a colaboración do Concello coa UDC, para axilizar o nomeamento das rúas universitarias, garantindo así a seguridade nas comunicacións e na localización, polo que faise desexable dispoñer das indicacións axeitadas no Campus de Esteiro”.

Para finalizar, el edil socialista hizo saber que la cooperación entre la Universidad y su entorno empresarial “é esencial como motor de desenvolvemento económico, polo que propuxéronlle ao goberno local que se asine un protocolo de colaboración coa UDC para poñer en marcha un viveiro de empresas en Ferrol”.

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, presidida, junto con el almirante …