El BNG de Ferrol reclama al Gobierno Municipal obras urgentes en la calle Fontaiña

bng-logo-SEl Bloque Nacionalista Gallego de Ferrol hizo en la mañana de este jueves, día 30, una petición al Gobierno Local para que ejecute obras urgentes de asfaltado en la calle Fontaiña en su confluencia con la calle Inferniño, en las inmediaciones del Centro Cívico Carvalho Calero, debido a los importantes baches existentes que complican la circulación a los vehículos por la misma y a las personas por situarse justo en el paso de peatones existente.

Así, el BNG destacó que “estas fochas, foron tapadas hai tempo con terra e area que se foi retirando polo paso dos coches e a chuvia e presentan unha importante profundidade obrigando aos peóns e automobiles a esquivalas”. Además, advirtieron que “losetas das beirarrúas desta zona tamén se atopan soltas e tamén provocan incidentes entre as persoas que circulan pola zona”.

El BNG recuerda de esta forma que se debe mejorar las condiciones en las que se encuentran muchas zonas del municipio ferrolano “que en moitas ocasións pasan inadvertidas para os planos propagandísticos do goberno local pero que tamén forman parte da nosa cidade”.

Lea también

FeC denuncia o lamentable estado dos parques caninos

Ferrol en Común denuncia «o estado lamentable no que se atopan os parques caninos da …