Presentado en el Concello de Ferrol las XIV Xornadas Galegas sobre condicións de Traballo e Saúde

xiv xornadas galegas 16-12

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, presentó en la mañana de este martes, día 16, el libro de relatos de las “XIV Xornadas Galegas sobre condicións de Traballo e Saúde”, estando acompañado de la presidenta de la Asociación de Graduados Sociales de Ferrol, María del Pilar Millor Arias. La presentación del libro al público en general tendrá lugar el próximo miércoles, día 17, a las 20 horas en el Salón de Actos del Campus Universitario de Esteiro.

José Manuel Rey manifestó su satisfacción “de que Ferrol acolla estas xornadas que tratan as condicións de traballo e a prevención de riscos laborais e que ano tras ano quedan recollidas nesta publicación”. En este sentido, el primer edil de la ciudad señaló que “espero que a vindeira edición das xornadas se realice coa mesma tenacidade”. En referencia a las conclusiones de estos foros de reflexión y debate, destacó de su importancia al conseguir “unha estratexia conxunta polo emprego e o emprendemento”.

Por suparte, la presidenta de la Asociación de Graduados Sociales de Ferrol encomió el gran recorrido del libro de las Xornadas Galegas sobre condiciones de Trabajo y Salud “que chega a todos puntos de España e incluso do estranxeiro”. Al hilo de esto, explicó además que esta edición aborda una veintena de charlas impartidas por personas del mundo jurídico, laboral, político o de las Fuerzas Armadas.

Lea también

Ares entrega os premios do IV Concurso de Escritura Creativa de Microrrelatos Escolares

Concello de Ares e CPI As Mirandas entregaron esta semana os premios do IV Concurso …