La Asociación de Empresarios Ferrolterra y la UDC acuerdan potenciar la innovación en empresas

Facultades /

La Asociación de Empresarios Ferrolterra proyecta en el año 2015 llevar a cabo actividades relacionadas con la innovación empresarial, con el objeto así de sensibilizar a las empresas en este factor diferencia, y asimismo poner en valor los logros conseguidos por las empresas que apuestan por una cultura innovadora.

De esta forma, la asociación  y la Universidad de A Coruña firmaron un acuerdo de colaboración para difundir y animar la participación de las empresas de la comarca en el curso de Posgrado Universitario «Xestión Empresarial da Innovación«, organizado por el Departamento de Análisis Económica y Administración de Empresas de la UDC, en el que se ofrecerán respuestas a las necesidades actuales del sector empresarial. Así, entre los módulos a impartir destacarán “O dilema da Innovación”, “Estratexias de Innovación e mmodelos de negocio”, “I+D+Mk (marketing)”; también se tratarán aspectos de gestión como “Ferramentas de xestión eficiente”, “Xestión e financiamento de proxectos de I+D”, “Avaliación financeiras dos proxectos”.

Con este convenio entre la AEF y la UDC, se procura “a integración da innovación na empresa a través do seu propio persoal, e de xeito que se poidan aproveitar as sinerxías diarias que se xeran na empresa, o seu coñecemento e capacidade, coas propias da Universidade, e se produza unha transferencia de coñecemento nas dúas direccións”.

Para más información al respecto, se podrá llamar a la propia AEF al 981 33 33 05, o en las webs http://www.empresarios-ferrolterra.org o http://posgrado.innovacion.udc.es.

Lea también

O BNG de Ferrol demanda no pleno, melloras nos comedores escolares

O Bloque Nacionalista Galego de Ferrol presentou, acompañados de familias do ceip Cruceiro de Canido, …