El Concello de Narón ofrece postales virtuales en gallego para felicitar la Navidad

postales navidad galego naron 20-12

La Concejalía de Educación del Concello de Narón, dirigida por la edil Mª del Carmen Espada Cortizas, a través del Servicio de Normalización Lingüística, pone en marcha un año más la campaña “Felicita o Nadal en galego!” con el fin de promover el empleo de la lengua gallega entre la ciudadanía.

Tal y como indicó la edil responsable de Educación, “cando se achegan estas datas tan sinaladas é tradición enviar unha postal ós nosos seres queridos para felicitarlles as festas e a entrada no novo ano. Hoxe en día, grazas ás novas tecnoloxías moitos e moitas optamos polas postais electrónicas a través do e-mail para mostrarlles o noso afecto”.

Para hacer más sencillo este trabajo, la web del Concello de Narón ofrece recursos digitales como postales a descargar, o una postal electrónica. Éstas contienen diversos mensajes de felicitación y panxoliñas que se pueden utilizar para felicitar a los seres queridos en estas fechas. Las postales podrán descargarse en este enlace.

Las personas que quieran hacer algún tipo de consulta relacionada con esta campaña, podrán llamar al teléfono 981 33 77 00 (extensión 1516) o enviar un correo electrónico a a.pita@naron.es. El Servicio de Normalización Lingüística está al servicio de los ciudadanos para corregir o traducir al gallego los textos de felicitación de Navidad.

Lea también

O Pazo da Cultura de Narón acolle o espectáculo de danza tradicional “Ceibe”

O Pazo da Cultura de Narón acolle esta fin de semana unha nova proposta, o …