La diputación aprueba el convenio con Ferrol para garantizar la continuidad de FIMO

(Foto: Archivo) Diego Calvo y José Manuel Rey Varela.
(Foto: Archivo) Diego Calvo y José Manuel Rey Varela.

La Diputación de la Coruña dio luz verde en la sesión plenaria de esta mañana a la colaboración de 366.000 euros para que el Ayuntamiento de Ferrol pueda adquirir el Recinto Ferial de Ferrol en Punta Arnela, FIMO.

Con esta ayuda la institución provincial asume cerca del 38% del coste de este financiamiento que asciende a 966.000 euros.

«Alegrámonos de ter colaborado con que as instalacións de FIMO se manteñan como patrimonio de Ferrol», señaló el titular provincial y añadió que «a Deputación sempre colaborará en proxectos que teñan como obxectivo a dinamización da economía provincial».

«Este recinto feiral non se podía perder e neste sentido o papel da Deputación a partir de agora será o de axudar en todo o que nos requiran, xa sexa asesoramento en canto á forma de xestión ou calquera outra cuestión», señaló Diego Calvo.

En el convenio que la Diputación y el Ayuntamiento firmarán en breve, se plasma el interés de ambas instituciones en «promover e fomentar a actividade económica a través de feiras dedicadas á innovación e promoción do comercio tradicional e urbano así como ao turismo, a industria e calquera outro ámbito que de xeito directo ou indirecto redunde no beneficio de todos os cidadáns da provincia».

Lea también

Inauguración en Ferrol de la «II Festa do Marisco de Semana Santa»

Se celebra hasta el próximo domingo bajo una carpa en el muelle ferrolano de Curuxeiras …