El BNG presenta las candidaturas de las 7 principales ciudades gallegas

bng-candidaturas-17Iván Rivas, candidato del BNG a la alcaldía de Ferrol participó en la mañana de este sábado, día 17,  en Santiago de Compostela junto al portavoz nacional del BNG, Xavier Vence, y el resto de candidatos/as del BNG  en las siete ciudades en la presentación de las candidaturas con las que el BNG-Asembleas abertas se presenta a las elecciones municipales del próximo mes de maio.

El BNG-Asembleas Abertas presentó las candidaturas  valorando como “estratéxico” el papel de la Galicia urbana en los comicios del 25 de maio para dejar atrás al PP y “sentar as bases” de un nuevo proyecto de país huyendo de “visións cantonalistas”.

Ivan Rivas recordó, en este acto, la prioridad de frenar el desmantelamiento del sector naval de Ferrol iniciado hace treinta años por gobiernos “indolentes e crueis” que contaron con la complicidad de ejecutivos locales “cómplices”.

El candidato del BNG siñaló los principios que guiarán el rumbo del BNG del que dijo que se “situará a carón dos esquecidos, dos asoballados, dos que non teñen voz ao lado dos galegos e das galegas”.

Iván Rivas enumeró los ejes que guiarán la actividad política del BNG » Dignidade, para enfrontarse desde o Concello aos deseños do estado para a nosa comarca; Orgullo para mirarnos sen complexos, para empregar a nosa autoestima para mostrar o patrimonio arquitéctónico, cultural, natural inigualábel para mostrarmos como somos» porque dijo que “un pobo que non se expresa é un pobo que non existe”.
Así mismo habló de actuar con responsabilidad «porque non vai vir ninguén de fóra a resolver os nosos problemas, porque temos que actuar con firmeza para xestionar nós os nosos recursos en beneficio dos nosos intereses e non de intereses alleos».

Xavier Vence, Portavoz Nacional do BNG

El portavoz nacional, Xavier Vence, recordó que las ciudades tendrán un papel llave en el objectivo de poner las bases “para empezar a pasar a páxina negra do PP, e as candidaturas BNG-Asembleas Abertas son a alternativa á dereita e ao centralismo. Temos a obriga de derrotar ao PP porque nos xogamos o futuro”, enfatizó, “e os concellos deben ser a punta de lanza” de esa derrota.

Vence, -que puso Pontevedra como ejemplo y aval de gobierno del Bloque en las ciudades-, presentó las candidaturas como “muros de contención fronte aos recortes e garantía da loita sen cuartel contra a corrupción”.

“Estas candidaturas son muros de contención fronte ás políticas de recorte do PP, devastadoras no social, que destrúen as conquistas e nos someten ao centralismo”. En este contexto, el BNG “propugna a insubmisión ante as políticas de privatización, empobrecemento e marxinación”, como ya hace donde gobierna. “Aí somos baluartes nos que se ergue a bandeira da defensa da xente niso que temos denominado como espírito de Riotorto”, explicó.

Vencerecordó“as altas expectativas” con las que concurre a las eleccións del 25M,  destacó el papel de BNG-Asembleas Abertas contra la corrupción. “Somos a garantía da loita sen cuartel contra a corrupción, no presente e no futuro, garantía dunha xestión limpa, honesta onde os intereses dos veciños e veciñas están por riba dos intereses das empresas que conforma a rede clientelar do PP”, argumentó.

El dirigente nacionalista hizo hincapié en la incorporación de independientes en las listas municipales de las grandes ciudades, “porque estamos empeñados en facer das candidaturas BNG-Asembleas Abertas o referente de toda esa cidadanía rebelde que quere construír país desde os concellos”.

“Concorremos cunha oferta transformadora, queremos liderar os gobernos locais desde unha visión de país porque non creemos nunha visión cantonalista de concellos como entes separados, senón pezas de conxunto para articular un novo proxecto de país. Imos a ganar e conseguir liderar gobernos nas cidades de vilas deste país e confiamos en obter o respaldo nas urnas”, recordó y aprazó hasta despues del 25M cualquier otra alternativa, y siempre con la condición de conformar gobiernos municipales “honestos, con xente limpa, con alternativas claras para mellorar a vida da xente”.

Lea también

El Plan Único de la Diputación de A Coruña invierte 100M€ en sus ayuntamientos en 2024

El Plan Único alcanzará en abril una cifra récord que se destinará a financiar obras, …