Realizado un acto del PSOE de Cerdido sobre los emigrantes retornados

psoe cerdido emigrantes 19-1

La Casa de la Cultura de Cerdido acogió en la noche del sábado, día 17, un acto organizado por el PSOE local con emigrantes retornados. En el mismo se trató la situación «que enfronta o colectivo tras as multas impostas polo Ministerio de Facenda en relación coa tributación das pensións cobradas no estranxeiro».

El acto contó con la asistencia de la senadora socialista Paula Fernández Pena y de la representante de la Plataforma de Emigrantes Retornados, Fátima Monteagudo, además del portavoz del PSdeG de Cerdido, Benigno Galego, y del concejal Cándido Prieto.

En la reunión se explicaron las iniciativas presentadas por el PSOE en el Congreso, Senado y Parlamento Europeo en defensa de un colectivo que los socialistas consideran «inxustamente tratados por Facenda e o Partido Popular».

«Dende o Grupo Municipal Socialista sempre defenderemos os intereses da nosa veciñanza, e neste caso cunha significación especial xa que foron moitos os emigrantes de Cerdido que contribuiron ao progreso e a mellora da economía local, tanto enviando divisas para a familia como construindo escolas nos anos trinta, e por iso que temos unha sensibilidade especial con esta xente que tanto aportou a nosa terra», explican dende o PSOE local.

Los socialistas recordaron que Hacienda abrió un periodo de regularización extraordinario del 1 de enero al 15 de junio para la devolución de las sanciones y los intereses de las mismas, considerando que «esta rectificación do Goberno do Partido Popular non é suficiente, e por iso pedimos que a Axencia Tributaria devolva de oficio as sancións e recargos os emigrantes, sen que éstes teñan que reclamalos, xa que se trata de persoas maiores sen formación fical e que van ter que ir a unha xestoría ou abogado para facer o trámite, cos custos e molestias que isto supón».

«Cerdido e Galicia deben moito respecto e admiración a este colectivo e non poden deixalo abandoado. Os socialistas de Cerdido sempre defenderemos a nosa veciñanza contra as inxustizas e agravios, e levaremos calquera problema que non se poda solucionar dentro do noso ámbito competencial a instancias superiores», afirmaron los responsables de esta formación política en Cerdido, que se oferecieron «a asesorar a calquera veciño sobre as dúbidas que teña neste proceso».

Lea también

La Guardia Civil investigó a un vecino de Miño por circular dos veces con su coche en sentido contrario el mismo día

El Grupo de Investigación y Análisis de Tráfico (GIAT) del Sector de Tráfico de Galicia, …