El PSOE pregunta al Congreso por la nueva tasa de saneamiento de Ferrol

PSdG-PSOE-1

La Diputada del Partido Socialista de A Coruña en el Congreso, Paloma Rodríguez Vázquez, se interesó en la cámara con preguntas, para su respuesta por escrito, relativas al saneamiento en Ferrol y a la nueva tasa por depuración que tendrán que pagar los vecinos de la ciudad.

En las preguntas registradas, Paloma Rodríguez cuestionó «cómo valora o Goberno o incremento nos abonos que deben facer os veciños de Ferrol pola nova taxa de saneamento». También reclamó sobre «valoración do Goberno do feito de que os contribuíntes de Ferrol teñan que abonar un servizo “todavía inexistente”, xa que o feito imponible aínda non é unha realidade, posto que as obras de saneamento aínda están en execución».

De esta forma, la congresista exigió al Gobierno «que se manifeste ante unha taxa que resulta “abusiva e excesiva” para a inmensa mayoría das economías familiares da cidade».

Por su parte, la candidata a la alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo insistió en «reclamar a suspensión do cobro da taxa de saneamento imposta polo Goberno local do PP e esixiu unha prórroga dun ano para estudar a remunicipalicación do servizo».

Sestayo denuncia así la aplicación de una tasa «non devengada, cun cálculo arbitrario que realizou a propia empresa Emafesa, e anunciou o seu apoio a protesta desde xoves, na praza de Armas, convocada pola Plataforma que agrupa a unha decena de entidades da cidade e que se opón á imposición desta nova taxa».

Lea también

Ciclo de Aulas temáticas para a promoción da saúde dos maiores na AVV de San Pablo en Ferrol

Están organizadas pola Asociación Cáritas e a Consellería de Política Social, en colaboración coa Asociación …

Un comentario

  1. Sra. Sestayo aclarese por que los suyos han aprobado la tasa de saneamiento en Ares ah también Mugardos y entérese antes de hablar le digo más la fecha fue 31 de Diciembre 2014 salió publicado BOE 250 .le digo más deje de boicotear todo lo que sea bueno para Ferrol.