El alcalde de Cedeira considera que Anova actúa por ignorancia o mala fe

luis rubido 20-2«Anova actúa ou por ignorancia ou a mala fe». Así lo aseguró el alcalde del Concello de Cedeira, Luis Rubido, en referencia a las acusaciones de la formación referentes sobre la subida de tributos, las cuales «son radicalmente falsas», preguntándose por tanto «como pode facer chantaxe aos hosteleiros prometéndolles se sae reelixido un dereito que xa teñen recoñecido».

Amparándose en el artículo 7 de la Ordenanza reguladora por ocupación de vía pública, en la que se establece que los hosteleros devengan por la terraza entre el 1 de junio y el 30 de septiembre, el regidor de Cedeira considera «inxusto lanzar tales afirmacións sen antes documentarse porque non vale todo».

Con respecto a la recogida de basura, el alcalde quiso «invitar» a Anova «a mirar cara concellos da provincia e comprobar así que Cedeira está entre os que aplica as tasas máis baixas. Nin sequera se aplicou a subida do IPC nos últimos anos e o único incremento aprobado afectou neste mandato ás grandes superficies, nunca ao abonado medio». En referencia al rodaje, el alcalde afirma «que non só non se subiu senón que se baixou este ano –coa excepción dos de alta gama».

Centro de salud

En respuesta a las acusaciones de Anova sobre el Centro de Salud, Luis Rubido aseguró que «que a mentira ten curto percorrido e que agora se ve que a formación recolleu firmas cidadás en base a unha premisa falsa». Ante la afirmación de Anova de que la Xunta no iba a cubrir una futura jubilación de uno de los facultativos, el alcalde consultó con el Sergas, y éste no solo le informó que sí se iba a cubrir, sino que le trasladó que nunca se puso en cuestión no hacerlo.

Lea también

A Deputación licita por 224.664€ as obras do firme da DP 4803 en Centroña, Pontedeume

A Deputación da Coruña vén de publicar a licitación das obras de renovación do firme …