El BNG de Ferrol propone que los propietarios de locales comerciales vacíos no paguen impuestos

Foto BNG
Foto BNG

Iván Rivas, candidato a la alcaldía de Ferrol por el BNG, mantuvo recientemente un encuentro con propietarios de locales comerciales vacíos del municipio sobre su situación, en tanto que tienen la obligatoriedad de pagar los impuestos de basura, agua y saneamiento de las mismas. Al respecto, el partido nacionalista les informó de sus propuestas en relación a tal situación.

Dichas propuestas pasan por crear una bolsa pública de locales comerciales vacíos, y la aplicación de una política fiscal en la que pague más quien más tenga, así como la adopción de medidas estructurales en relación con la fiscalidad municipal, como la reducción del volumen de basura que se genera en la ciudad con el objetivo de reducir los costes del canon de Sogama, además de que el estado central abone una compensación al Concello por la ocupación de más del 20% del suelo urbano del municipio, así como de los costes de la tasa de saneamiento por ser de su competencia.

De esta forma, apuntó el candidato Iván Rivas que «os propietarios de locais comerciais baleiros terían a posibilidade de ceder a xestión do seu baixo ao Concello, de tal xeito que o concello xestionaría o aluguer destes locais a prezos asequibles e disporía dunha bolsa de baixos baleiros ao longo da cidade, e os propietarios dos baixos baleiros recibirían bonificacións nas taxas  e impostos municipais si o local pasa à bolsa pública de aluguer e gravando a quen permita que os seus baixos caian en desuso».

Según los nacionalistas, la creación de la bolsa iría acompañada de otras medidas de cara a promover el pequeño comercio en la ciudad, como limitar la ejecución de grande superficies comerciales en la ciudad para dinamizar el pequeño comercio, refiriéndose así a «limitar a execución de grandes superficies comerciais na cidade, para dinamizar o pequeno comercio e se referiu a ameaza que supón o contentor comercial proposto no Plan Especial do Sánchez Aguilera onde o BNG quere redesitribuir os seus usos».

Con respecto al Gobierno Municipal de Ferrol, Iván Rivas afirmó que «leva aumentando as taxas e impostos municipais de xeito exponencial durante os catro anos do seu mandato. O BNG lembrou que se teñen producido subas permanentes da taxa de saneamento ao longo destes anos, até triplicar o seu valor, e que se pretenden prolongar durante 45 anos máis, e que se suman aos incrementos sufridos na taxa de recollida de lixo vinculada ao canón SOGAMA, ou aos producidos no IBI,ou a expedición de documentos, entre outros».

Lea también

Reunión entre el alcalde de Ferrol y las entidades vecinales afectadas por las obras de As Pías

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, participó este viernes en la reunión convocada …

6 comentarios

  1. O que nos faltaba! Que agora o Concello faga de inmobiliaria e cargue co morto dos locais baleiros! Sr. Rivas, vaia ocurrencia.

  2. Lo de este señor es para nota.!!. No da una en el clavo.!. Como sería la recaudación…??… Los propietarios …..no pagan……….y quién pagaría entonces…..los ciudadanos.???. O también habría ciudadanos de!primera , segunda y tercera categoría……..
    Asi nos fue , cuando gobernaron.!!

  3. IreneRuizBlanco

    Gracias Rivas!.Me has hecho partir de risa….Jajajaja.Mejor que los chistes de la Codorniz

    Y….esos gastos los pagamos los de a pie??????.

    Lo dicho….Jajajaja!!!

  4. Este señor es un clasista.!! Quiere hacer clases de propietarios.!! Lo que nos faltaba.!!
    Menudos progres , no hay por dónde cogerlos.!!
    Recuerdo cuando iban con la pancarta de la depuracion de la ría y ahora no la quieren.
    Y….este es el que se presenta para alcalde……mamma mía.!!

  5. Moito vos gusta enredar, o BNG fala dunha medida pública de impulso para a reactivación comercial, unha proposta como as que se teñen posto en marcha en varios concellos galegos e do resto do estado.

    Simplemente trátase da creación dunha bolsa pública de locais comerciais baleiros, xestionada polo propio Concello.

    Os propietarios de locais comerciais baleiros terían a posibilidade de ceder a xestión do seu baixo ao Concello, de tal xeito que o concello xestionaría o aluguer destes locais a prezos asequibles e disporía dunha bolsa de baixos baleiros ao longo da cidade, e os propietarios dos baixos baleiros recibirían bonificacións nas taxas e impostos municipais si o local pasa à bolsa pública de aluguer e gravando a quen permita que os seus baixos caian en desuso.

    A creación desta bolsa para facilitar o acceso a locais comerciais na cidade a prezos asequibles deberá ir acompañada de outras medidas de cara a promover o pequeno comercio na cidade, como limitar a execución de grandes superficies comerciais na cidade, para dinamizar o pequeno comercio e se referiu a ameaza que supón o contentor comercial proposto no Plan Especial do Sánchez Aguilera onde o BNG quere redesitribuir os seus usos.

  6. Eso, que nopaguen, que nos interesa tener todos los locales del centro vacios. El doble deberian pagar. Hay que dinamizar el centro y adaptar los alquileres a la situacion actual. Que vergüenza.