Blanco carga en Piñeiros contra las políticas de subvención del PP

tega piñeiros 8-3

El candidato a la alcaldía en Narón por Terra Galega, José Manuel Blanco, y el secretario general del partido, Guillermo Sánchez Fojo, comparecieron en una nueva reunión programada a los vecinos de Piñeiros, donde el cabeza de lista de TEGA incidió en temas como la infancia, los mayores, la cultura y el deporte, que «continuarán sendo os pilares que sustenten as súas políticas, ao igual que nos últimos mandatos».

Blanco destacó el incremento de los servicios destinados a los vecinos de la localidad en los últimos años, defendiendo el trabajo realizado por el actual equipo de gobierno. «continuarán sendo os pilares que sustenten as súas políticas, ao igual que nos últimos mandatos», aseguró. Con respecto a las políticas impulsadas por la administración supramunicipal y su concesión «a dedo», el candidato de Terra Galega  consideró que «Dos 93 concellos da provincia repartiron 18 millóns de euros entre 88, deixando fora a Narón, entre outros gobernados maioritariamente por partidos independentes, e fomos ao xulgado a denunciar e admitiron a trámite a nosa denuncia». Al respecto, Blanco señaló que «grazas a esa medida revertiuse a situación e o concello naronés dispón actualmente dun compromiso da Deputación para financiar o 100% do saneamento do Trece e o 80% das obras da reitoral de Pedroso e da cuncha acústica do Pazo da Cultura. Os cartos virán pero porque fomos denunciar esa inxustiza no xulgado, non porque o PP de Narón protestara por unha vez en defensa dos intereses dos veciños, aínda cando os que nos están tentando roubar son os seus propios compañeiros do Partido Popular, pero non o imos pemitir».

Otro de los asuntos abordados fue el relativo a la no finalización del saneamiento integral de la ría en el Cadaval, como se preveía inicialmente. Al respecto, Blanco lamentó que excepto en el caso de saneamiento, «o PP de Narón votou en contra ou abstívose cando no pleno se abordaron obras ou servizos importantes e necesarios para os veciños, e todo por defender os intereses do partido».

El candidato en Narón mencionó alguna de las actuaciones solicitadas por los vecinos, lamentando la «a desidia da Deputación da Coruña para mellorar a seguridade vial nas estradas do Feal e Miguel de Cervantes». Por su parte, Sánchez Fojo aludió al tema de la fusión de Concellos a los que se refirieron los populares ferrolanos. Sobre este apartado, instó a Miguel de Santiago a decir públicamente si está a favor o encontra del planteamiento, denunciando que «según o que di Ferrol votan eles, sen importarlles os intereses dos veciños de Narón». «E serán precisamente eses intereses os que prevalecerán no caso de que se materialice a proposta, que tan só sairá adiante, subliñou o secretario xeral de TEGA, no caso de que os veciños así o manifesten», añadió.

El cabeza de lista de Terra Galega en Narón finalizó el acto agradeciendo la confianza de los vecinos de Piñeiros, pidiéndoles que continúen en esta línea y su colaboración para incorporar a gente nueva al Gobierno municioal. «Narón ten que seguir no camiño que está para continuar sendo a fachenda da comarca, da provincia e de Galicia», señaló Blanco.

Lea también

Almorzo para recadar fondos para o Centro de Recursos Solidarios de Narón

Unhas 250 persoas acudirán este sábado 30 á comida organizada para recaudar fondos para o …