Sestayo organiza un encuentro para presentar recurso ante la tasa de saneamiento «ilegal»

beatriz-sestayo-2-190215

La candidata a la alcaldía de Ferrol por el Partido Socialista, Beatriz Sestayo, invitó a los ciudadanos a acudir al encuentro organizado el próximo miércoles, día 11, en el Centro Cívico de Caranza en el que se informará sobre el recurso que puede presentar ante la tasa de saneamiento «ilegal» que cobra el Gobierno municipal. El encuentro se celebrará a partir de las 19 horas.

Sestayo informará, junto con los integrantes de su lista electoral, sobre la «inxustificada e “ilegal” taxa de saneamento que os veciños de Ferrol están sufrindo, e sobre o recurso que poden presentar para evitar ó cobro de case 70 euros anuais que está impoñendo inxustificadamente e silenciadamente Rey Varela, por un servizo que os cidadáns non están a recibir porque aínda non se puxo en marcha».

De esta forma, Sestayo exige de forma paralela que se retire la actual tasa de saneamiento ante el «masivo» rechazo social que está generando, «levando a centenares de ferroláns a presentar o recurso en contra da factura e reclamando a nulidade da ordenanza na que se basea». De esta forma, la candidata manifestó respecto al regidor ferrolano que quiere «é garantir que a empresa privada manteña os seus beneficios, sen importarlle ó dano que esta taxa fai nas mermadas economías dos ferroláns».

Lea también

O BNG de Ferrol propón mellorar a seguridade peonil na rúa Celso Emilio

O Bloque Nacionalista Galego pediu hoxe ao goberno municipal que mellore a senda peonil habilitada …

Un comentario

  1. Supoño que nese encontro explicará como faría para pagar o saneamento. Porque ata o de agora, moito falar de non pagar, pero non propón ningunha solución. Ou e que non quere saneamento? Que pensan os mariscadores de todo isto?