Madina afirma que con Sestayo «Ferrol terá a oportunidade de converterse nunha potencialidade produtiva»

eduardo madina sestayo 6-5

La candidata socialista a la Alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo, mantuvo un encuentro en Ferrol con trabajadores de Navantia junto con el diputado en el Congreso y miembro del Comité Federal, Eduardo Madina, para conocer la situación de la empresa y expresar su apoyo a la movilización prevista para este próximo domingo, día 10.«Unha movilización contra o PP, contra as mentiras electorais, contra as estafas e a súa desvergoña», señaló Sestayo.

«Nestes catro anos de goberno de José Manuel Rey Varela, a influencia do naval reduciuse dos 17.000 empregos do 2011 ós 8.000 da actualidade. As compañías auxiliares xa só empregan a preto de 1.000 operarios, fronte ós 4.000 do 2011», declaró la candidata socialista frente a las puertas del astillero de Ferrol, quien consideró «dramática e lamentable situación» en la que se encuentran a causa del PP, partida el cual «non dubida en utilizar a desesperación humana e a pobreza para facer campaña».

Al respecto, Sestayo mencionó que resulta «vergonzoso que agora Rey Varea se atreva a anunciar un dique no seu programa electoral “Ferrol 2020”, cando non só non fixo nada ata agora, senón que incluso os seus compañeiros de partido votan en contra. “Non sei se comparte este proxecto con Juan Juncal, que calificou a construción do dique de suicidio, ou co tamén ferrolán e portavoz do PP, Miguel Tellado, que votou NON a enormes reivindicacións do naval».

Por su parte, Sestayo se comprometió, en caso de ser elegida alcaldesa de Ferrol, a «liderar dende o primeiro día a defensa de Ferrol e do naval, non permitindo que se rían como o fixeron estes catro anos, non permitindo máis maltrato, máis mentiras, e estando á cabeza das protestas dos traballadores, acudindo á Moncloa para demandar carga de traballo e dique e dando unha loita sen cuartel».

Por su parte, Eduardo Madina mencionó que «os estaleiros caeron no olvido por un alcalde rendido a un Rajoy que parece que non coñecese o que significa Ferrol en Galicia», y que «mira para  outros lados». Al respecto, el congresista señaló que este próximo 24 de mayo «Ferrol terá a oportunidade de converterse nunha potencialidade produtiva, cun cambio de goberno e con Beatriz Sestayo como alcaldesa, para deixar atrás catro anos que deixaron en esta cidade olvido, desemprego e desindustrialización».

El congresista finalizó sus declaraciones comprometiéndose que el PSOE tendrá solo «certezas» sobre los astilleros, con una posibilidad clara de competitividad y de generación de empleo que repercuta tanto en Ferrol como en el conjunto de España.

Lea también

Psoe Ferrol «hai fórmulas para a estabilidade económica de Emafesa sen subirlle o recibo aos veciños»

O grupo municipal socialista cree que «hai outras formulas para conseguir a estabilidade económica de …

6 comentarios

  1. Viene de paseo a Ferrol y cobra como si estuviera en Santiago en la Xunta, pese a no acudir a su puesto de trabajo.

  2. Pacucha Hernández

    Buenas compañías busca Sestayo… Bueno, quién va a querer acompañarla…

  3. Madina es un político de segunda división. No sé si en lugar de darle votos a Beatriz Sestayo y al PSOE ferrolano no se los quitará…

  4. Olga Loureiro Martinez

    Jamas se les ha escuchado una palabra reclamando trabajo!para el Naval , mientras teníamos impuesto el VETO.
    Ahora vienen , creyéndose salvadores de la Patria y del sector Naval. Menos mal , que ya los vamos conociendo.Ni en su partido los quieren.

  5. Gabriel del Castillo

    productiva? Si ser productiva significa cobrar por pleno en el Parlamento, mientras pasea por Ferrol.
    Llegar a los actos tarde, sacar foto y marcharse…
    Así cualquiera es productivo.
    Lo que tiene que hacer es trabajar por sus vecinos y no «posturear «

  6. un da cidadania

    qué contentos estaban cuando nos multaron con 1200 millones de euros por las ayudas a la construcción naval, vease balance de legislatura de la psoe . como di o bng «en fene temos dereito a facer barcos». a cidadania pregúntase si solo barcos, e por qué non podemos facer arroz con leite, nenos e nenas, a falar en castelán, ou a dormir a perna solta.