Ferrol en Común apuesta por el cooperativismo agrícola

ferrol en comun

Los candidatos a la Alcaldía por Ferrol en Común, Álvaro Montes y Jorge Suárez, visitaron en la jornada de este mates, día 19, una iniciativa del sector primario en Covas titulado Covas Vegetal, que una familia víctima del sector naval decidió llevar a cabo ante la falta de oportunidades laborales. En su visita estuvieron acompañados por el diputado de AGE, Antón Sánchez.

Posteriormente se dirigieron a los terrenos de Defensa de Mandiá, donde Jorge Suárez calificó la iniciativa del actual Gobierno municipal de convertirlo en un polígono como un «patriotismo chusquero propio do alcalde de Ferrol, que rexeita a comarcalización de servizos que propiciaría unha mellor xestión, abaratamento de custos e maior calidade na prestación. Habendo polígonos baleiros como Río do Pozo ou Vilar do Colo é un absurdo construír un novo para quedar baleiro ou ser ocupado por empresas do sector servizos. A industria non se asenta con polígonos, senón con planificación democrática da economía,  búsqueda da diversificación e investimentos públicos».

Al respecto, Álvaro Montes incidió que su formación renegociará con Defensa los usos de los terrenos cedidos «para darlle un destino dotacional que impida a especulación inmobiliaria e toda aquela iniciativa que vaia contra os intereses da veciñanza de Ferrol».

De esta forma, Ferrol en Común incide en la necesidad de que el sector primario sea complemento a la industria, «un sector que podería crear centenares de postos de traballo e estimular á economía local creando unha ampla rede de formación, distribución e comercialización». De esta forma, se habilitaría Mandiá como superficie para llevar a cabo actividad agrícola, poner a disposición de los trabajadores los mercados públicos, y suministrar a escuelas, comedores y centros de salud creando una marca Ferrol, «que sen vontade política e impulso público, que caracteriza ao PP cun ridículo plan de cooperativismo de 30.000 euros, non sería posible».

Por su parte, Antón Sánchez incidió en el dato de que Galicia «non pula pola súa soberanía alimentar, e importa alimentos por valor de 900 milóns de euros cada ano, cando grandes superficies da nosa contorna están sen explotar, e non son medidas para os concellos pequenos, senón precisamente para conectar os núcleos rurais cos urbanos».

Lea también

El alcalde de Ferrol se reúne con el presidente de la AVV de Prioriño

El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, acompañado del concejal de Servicios y Zona Rural, …