Ferrol en Común destaca el colectivo de lesbianas, gays, transexuales y bisexuales

ferrol-en-comun-080515

La formación de Ferrol en Común ha querido dedicar estos últimos días de campaña al colectivo de gays, lesbianas, transexuales y bisexuales, considerándolo un grupo marginado y silenciado por las otras formaciones políticas. «A cidade está a darlle a espalda a unha realidade que se asume con naturalidade noutras urbes, que non orillan os chamados locais de ambiente, entre outras cousas. Coidamos que cómpre dar pasos desde o concello para atender as situacións que todavía hoxe, no século XXI, no ano 2015, encaixonan a persoas na marxinalidade, na discriminación e no desprezo só pola súa condición sexual», manifestó Maria José López, activista de LGTBi y miembro de la candidatura de Ferrol en Común.

En este sentido, la formación propone la aplicación de políticas concretas y modernas que normalicen y amplíen los derechos civiles de este colectivo. Con ello, denuncian que hay personas que se ven forzadas a renunciar y pelear por sus derechos «simplemente polo feito de ser quen son».

Desde Ferrol en Común se quiere hacer hincapié en este deseo, «porque nós imos de fronte, libres e desde o respeto a liberdade sexual de cada individuo sen as duplicidades doutras formacións políticas que negan en público o que admiten en privado».

De esta forma, la formación de izquierdas propone la creación de una Oficina contra la discriminación sexual, o similar que abarquen otros colectivos que también carguen con el lastre de la exclusión, como inmigrantes con o sin papeles.

«Compre facer un esforzo na educación en tolerancia e diversidade dos nosos escolares a través de charlas nos centros educativos do municipio. Tan importante é formar en cultura como educar en valores para construir unha sociedade onde o ben colectivo esté sempre por riba das individualidades que derivan en marxinación, acoso e dor, individual e familiar que non deixan de ser feridas que unha sociedade moderna debe soldar para saldar as contas dunha marxinación histórica e dolorosa», declararon finalmente la formación de Esquerda Unida, Anova e inscritos de Podemos.

Lea también

Ciclo de Aulas temáticas para a promoción da saúde dos maiores na AVV de San Pablo en Ferrol

Están organizadas pola Asociación Cáritas e a Consellería de Política Social, en colaboración coa Asociación …