La Xunta apuesta por la calidad e innovación de la factoría Galicia Textil

conde visita fabrica galicia textil, foto:kiko delgado
El conselleiro Conde visitando la fábrica Galicia Textil (foto: Kiko Delgado)

El conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, señaló en su visita a las instalaciones de Galicia Textil, en Xuvía, concello de Neda, en la mañana de este miércoles, día 17, que la apuesta por la compañía por la ciudad y la innovación en productos refleja la capacidad del sector textil gallego en el mundo. En este sentido, Conde señaló que el compromiso con la modernización «permítelle a esta factoría de tecidos desenvolver desde Neda novos produtos e atender ás demandas cada vez máis exixentes do mercado internacional».

«Quero agradecer o compromiso con Galicia dunha fábrica que produce máis de 8 millóns de metros de tecido ao ano», señaló Conde, considerando que unido a su capacidad de respuesta hacen de ella la única textil de cabecera que fabrica tejido en Galicia, resultando un eslabón clave del Grupo Santanderina.

conde visita fabrica galicia textil, foto:kiko delgado
(Foto: Kiko Delgado)

«O éxito de Galicia Textil baséase na innovación, no desenvolvemento de novos produtos para atender ás demandas cada vez máis exixentes dos clientes», explicó Conde, al tiempo que resaltó también la rapidez, logística y calidad como factores fundamentales. De esta forma, el titular de Economía e Industria de Galicia explicó que esta apuesta le permite a la compañía contar con instalaciones vanguardistas a nivel mundial, multiplicando su flexibilidad productiva y exportar sus productos a mercados internacionales, al tiempo que se configura como una importante referencia de empleo en Ferrolterra.

«Grazas a este bo facer -señaló Conde-, Galicia Textil exporta máis do 70% da súa produción a países de todo o mundo como Alemaña, Australia, China ou Marrocos. Deste xeito , a compañía contribúe ao tirón internacional de Galicia e do seu sector téxtil, que acadou no que levamos de ano o seu mellor rexistro histórico. Neste sentido, nos tres primeiros meses do exercicio, a industria téxtil supero os 1.000 millóns de euros de exportacións», apuntó el titular de Economía e Industria.

«A boa marcha de Galicia Textil susténtase na excelencia e a calidade dos seus produtos», indicó el conselleiro, considerando que este esfuerzo les permite innovar en productos de futuro, como los tejidos ultraligeros, o apostar por la eficiencia energética.

Lea también

Concierto de Navidad en Neda

El Ayuntamiento de Neda celebra su tradicional Concierto de Navidad el próximo viernes 16 de …