Sestayo visita el edificio de Bienestar Social y la Casa de Acogida en su «rutina diaria»

beatriz-sestayo-150515

La teniente a la Alcaldía de Ferrol, Beatriz Sestayo, realizó en la mañana de este miércoles, día 8, una visita al edificio de Bienestar Social y la Casa de Acogida, en el marco de su «rutina diaria» establecida para «coñecer a situación de áreas como dependencia e benestar social».

Con respecto a las áreas, lamentó que estuvieron «completamente desapercibidas co goberno do Partido Popular, para o que non tiñan prioridade nin as políticas de muller nin as sociais tiñan prioridade». Al respecto, manifestó que habrá «un primeiro cambio dado que terán a prioridade absoluta con este goberno de cambio», tras años en los que «se viron incrementados os usuarios de servizos sociais de xeito alarmante mentras se reducía o persoal».

Con ello, Sestayo trabajará en la «reorganización dos servizos sociais» para «cubrir as vacantes que se teñen producido». De tal forma, la edil informó que ya se están «sentando as bases para o que será a futura organización que comezará en setembro co plan estratéxico de Servizos Sociais que contará con todo o persoal de servizos públicos e todas as entidades», declaró.

Lea también

Desvíos de tráfico de las obras de humanización de la FE-14 Ferrol

El Ministerio de Transportes y Movilidad Sostenible avanza en la ejecución de las obras de …