La nueva ejecutiva socialista apoya a su secretaria xeral, Beatriz Sestayo

psoe-17-1Los responsables de la Ejecutiva del Partido Socialista de Ferrol se presentaron en la mañana de este jueves, día 9, a los medios de comunicación y a los ciudadanos, explicando que «“o Partido Socialista está unido, ten como prioridade absoluta o benestar de Ferrol e dos cidadáns, e todos estamos apoiando á nosa secretaria xeral, Beatriz Sestayo, e ós nosos compañeiros concelleiros”.

Después de la asamblea celebrada el día 6 y en la que se aprobó la reorganización, comparecieron en rueda de prensa el secretario de Organización, José Luis Gómez Cobelo, la vicesecretario general, Paloma Rodríguez y el presidente de Honor, Augusto Pena, para lanzar una mensaje de «tranquilidad».

Paloma Rodríguez explicó que “o comportamento do Partido Socialista vai ser absolutamente responsable no social e democrático no orgánico”, y que se trata de un “partido plural e, sobre todo, democrático, e aínda que existan distintas sensibilidades, as minoritarias non poden pasar por riba das opinións maioritarias”.

La vicesecretario general resaltó que todas las personas que forman parte del Partido Socialista tienen su espacio para exponer y debatir sus diferentes posturas, de una manera plenamente democrática, en el marco de un partido «compacto» y «preocupado por Ferrol».

Luis Gómez Cobelo incidió en el «apoyo incondicional» de la Ejecutiva al grupo municipal socialista porque «están facendo unha boa labor», y dejó «as portas abertas» a todas las personas que con actitud positiva estén dispuestas a colaborar y a integrarse en el partido.

“Esta Executiva, sempre apoiada polo Asemblea nas súas decisións, está volcada no grupo municipal de Ferrol e no goberno, a nosa prioridade está en que o goberno municipal saque adiante as súas inquedanzas para que Ferrol por fin sexa recuperado” añadió Augusto Pena.

Ante preguntas de los medios de comunicación, los miembros de la Ejecutiva aclararon que la actual secretaria general, Beatriz Sestayo, percibe tan sólo un salario, correspondiente al Parlamento de Galicia, puesto que renunció a la dedicación exclusiva o parcial en el Ayuntamiento de Ferrol. “Non está cobrando tres salarios, como se di, está cobrando só un salario, e o que nos preocupa realmente son os oito desafiuzamentos que se paralizaron a semana pasada, as prazas sen cubrir da Casa de Acollida ou a inmensa cantidade de xente que vai ao Concello para que os atendan por casos de emerxencia social”.

Paloma Rodríguez concluyó que «non parece moi democrático non acatar as maiorías e cando non se gaña abandonar os cargos orgánicos nos que foran ratificados polas Asembleas pertinentes”.

Lea también

Ciclo de Aulas temáticas para a promoción da saúde dos maiores na AVV de San Pablo en Ferrol

Están organizadas pola Asociación Cáritas e a Consellería de Política Social, en colaboración coa Asociación …