El Teatro Jofre acogerá hasta final de año cuatro conciertos incluidos en el ciclo «Na Raíz»

na raiz 2-10

El concejal de Cultura del Concello de Ferrol, Suso Basterrechea, presentó esta mañana una nueva propuesta musical en el teatro Jofre «de enorme calidade artística que pasa por darlle un novo pulo a música de raíz desde a reinvención dos estilos con fidelidade aos xéneros».

Así, bajo el título Na Raíz, el teatro céntrico recibirá un ciclo de cuatro conciertos del 30 de octubre al 15 de enero, con nombres sonados como Carmen París, Davide Salvado, Fetén-Fetén y Raúl Rodríguez, llegados desde Andalucía, Aragón, Castilla y León y Galicia, respectivamente.

«É un ciclo que, coa denominación Na Raíz, nos presenta un concerto ao mes que ver coa defensa do que é propio, do que ten tradición, base e fundamento e que agora está de moda chamar old music», explicó el responsable de Cultura, que destacó la calidad de una «oferta atemporal que vincula modernidade e tradición coa renovación da tradición musical das distintas autonomías do Estado», así como de los artistas que participan, calificándolos de «sinónimo de compromiso artístico, calidade e atemporalidade e que rachan cos moldes e prexuízos desde o coñecemento da tradición».

El coste aproximado de este ciclo es aproximadamente de 20.000 euros, siendo el mismo «para todos os públicos mais alá das modas e que busca frescura cunha imaxe novidosa». Las entradas serán de 5 a 10 euros en función de la localización en el teatro.

na raiz 2-10-2

Lea también

Inauguración en Valdoviño de la exposición de arte «Espiras»

La Casa de la Cultura de Valdoviño, inaugura exposición este viernes, día 5 de agosto, …