Suárez urge al Ministerio de Justicia la creación de un juzgado de familia en Ferrol

suarez cadenas 25-11

El presidente de la Mancomunidad de la ría de Ferrol, Jorge Suárez, mantuvo esta mañana una reunión de trabajo con el presidente del Tribunal Superior de Justicia de Galicia, Miguel Ángel Cadenas, en la sede judicial del TSXG, en A Coruña, a fin de crear de forma urgente un juzgado de familia en Ferrol.

Suárez trasladó a Cadenas «a nosa preocupación porque semella que a creación dos xulgados se vai a centralizar na Coruña e Vigo e cremos, polos datos e cifras que temos proporcionados polos decanos dos xulgados da cidade e a decana dos avogados, que a necesidade dun xulgado de familia en Ferrol é urxente porque están sobrecargados».

De esta forma, Suárez urge al Ministerio de Justicia a que se cree un juzgado de familia para Ferrol «como así fora comprometido», manifestó el regidor ferrolano, señalando que en la ciudad naval «son as cifras mais altas do país». «Todos os Concellos lle trasladamos esta petición e o presidente do TSXG manifestou hoxe a súa disposición a ter en conta a nosa petición e a darlle traslado a sala de Goberno e a Comisión Mixta», puntualizó el presidente de la Mancomunidad.

Con ello, Suárez declaró que «esto non se pode converter nunha competición preelectoral para ver quen leva os zulgados para os seus Concellos», recordando que existe el espacio habilitado en los juzgados de Ferrol y que las cifras avalan su creación.

Lea también

Valdoviño celebra su Feirón mensual

Los puestos regresan este domingo 28 a la Puerta del Sol de Valdoviño, que acogerá …