Duro ataque con denuncia pública por contrataciones en el área de Benestar Social

concello ferrol-12El comité de empresa y la xunta de personal del concello de Ferrol han denunciado públicamente la falta de información por parte del gobierno local en relación “coas contratacións de persoal” que se están realizando en el Área de Servicios Sociales del concello.

Los representantes de los trabajadores señalan que tienen conocimiento por una intervención plenaria de la concejal responsable del área, Beatriz Sestayo, el pasado día 3 , de que “tiveron lugar varias contratacións de persoal para a súa área”.

Señalan que consultaron con el concejal responsable de Personal, Felipe Sas y que les dijo  que no tenía información  sobre el tema “pois todo o proceso  foi tramitado desde a área de Servizos  Sociais” por lo que se comprometía a pasarles toda la documentación relativa a todo el procedimiento.

Indican que pasados unos días se le volvió a pedir personalmente la documentación, por parte de la representación de la CIG, a los que Felipe Sas les dice que aun  no le pasaran ningún dato y que se trataba de un “programa específico para Servizos Sociais e que as contratacións son en réxime de traballador@s autónom@s”, asimismo señaló que hasta el momento hay tres contratadas  y que se tiene pensando contratar hasta siete.

Los miembros del comité de empresa y de la xunta de personal  destacan que “este persoal contratado por Servizos Sociais  desenvolve o seu traballo en dependencias municipais, descoñecendo pola nosa parte a cualificación profesional e os cometidos para os que se realizaron estes contratos. Descoñocemos igualmente os criterios que se seguiron para seleccionar ó persoal ou de que tipo de contratación estamos a falar”.

Destacan además que por lo que pudieron averiguar extraoficialmente “este persoal contratado podería estar manexando información á que, en teoría, só podería ter acceso o persoal municipal xa que se trata de datos persoais e confidenciais de usuarios e usuarias da Área de Servizos Sociais, e a súa labor tampouco contribúe a mellorar a carga de traballo , pois para calquera trámite precisan da sinatura do persoal da Función Pública do Concello”.

Ante la postura de no entregar los documentos solicitados  ni tampoco haberse dado explicación alguna  ”o comité de empresa e a xunta de persoal do Concello acordou denunciar públicamente o ninguneo ó que nos vemos sometidos a representación sincal ademáis de crititicar duramente e expresar o noso absoluto rexeitamento a que unha Administración Pública opte por este tipo de contratacións que non son máis que privatizacións puras e duras”.

Lea también

Ferrol en Común insta a un acordo inmediato co consorcio polo servizo de incendios

Ferrol en Común considera «inadmisible que sabendo a data concreta de vencemento do actual convenio, …

2 comentarios

  1. Sr.Sas, la delegación que le ha hecho el Alcalde no le permite aducir desconocimiento.
    La Concejalía de Personal es SU competencia, no de la Srª.Sestayo, y aunque sea su ‘jefa de filas’ (Vd. creo que iba como independiente) y haya un ‘pacto de gobierno’, no le exime de su responsabilidad.

  2. Ay, Sestayo, Sestayo…. Una más! Tienes ya unas cuantas en tu haber! Ahora ya ni con la Junta de Personal te llevas bien. Sigue así… buen camino.