Arrancó con éxito la I Feira de Nadal ferrolana, «Escaparte»

escaparte 15-12

La I Feira de Nadal de la Cultura Local del Concello de Ferrol ha abierto sus puertas esta mañana en el Centro Cultural Torrente Ballester, llegando en esta primera edición para consolidarse en los próximos años para dinamizar la cultura local y poner en valor los espacios propios de la ciudad.

Al respecto, el concejal de Cultura, Suso Basterrechea, destacó «esta aposta singular que fai o Concello de Ferrol pola artesanía-emprendemento nunha feira multidisciplinar e pensada para toda a familia que combina 15 postos con conferencias, proxeccións de vídeo de autores locais, música de bandas e grupos da cidade con obradoiros de instrumentos e pintura para os mais cativos da casa concentrados en dous días».

«É unha feira especialmente ilusionante para nós que se ten artellado desde a Concellería de Cultura é que ven a ser unha mostra, un pequeno escaparate que da imaxe da riqueza creativa da actividade cultural da cidade», resaltó el edil ferrolano.

Programa

Escaparte arranca hoy y mañana incluyendo dos coloquios sobre artesanía y emprendimiento a cargo de Nicanora Confeccións, dos hermanas de Miño que han puesto en marcha un taller en Compostela que ya les valió varios premios de moda, y otro el domingo sobre cine a cargo de Manolo González, de Chanfaina Lab San Sadurniño.

También habrá espacio para los más pequeños de la casa con dos talleres infantiles gratuitos: Rita-rita, de música hoy a las 18 horas, y A Vella Fábrica de Lapis, de pintura en tela, el domingo 27 también a las 18 horas.

Además, la música local no faltará en el programa de Escaparte Ferrol, donde hoy actuarán a las 12:30 Cabe García y Juan Padín (Les Swingtomatiques), a las 17 horas DJ set MR. Mou, y a las 19 horas Rubén Artabe. Ya para el domingo, a las 12:30 actuarán Böj y a las 19 horas Carrero Bianco.

La oferta cultural se completará con una proyección de cortos y vídeos hecho por ciudadanos ferrolanos, firmados concretamente por Peque Varela, Rubén Coca, Carlos Quirós y Juanpa Amepeiros, este domingo a las 17 horas.

Lea también

Ares entrega os premios do IV Concurso de Escritura Creativa de Microrrelatos Escolares

Concello de Ares e CPI As Mirandas entregaron esta semana os premios do IV Concurso …