El Auditorio acogerá un encuentro de agrupaciones musicales y corales escolares

canta con nos 7-6

La concejalía de Educación del Concello de Ferrol ha programado para este próximo viernes 10, en el Auditorio del municipio, el primer encuentro de agrupaciones musicales y corales escolares de la ciudad en el marco del Canta con Nós.

Los participantes, más 150 niños, provendrán de siete centros públicos y concertados de la ciudad, todos ellos de 7 a 12 años. Los centros son el Isaac Peral, Compañía de María, Tirso de Molina, San Rosendo, Belén y el Cruceiro de Canido.

«Será a primeira vez que esta actividade con tres anos de vida sae dos muros do recinto escolar nunha mostra conxunta do bo facer de profesores de música e alumnos dos coros neste curso escolar». Así lo explicó este mediodía el concejal de Educación y Cultura del Concello de Ferrol, Suso Basterrechea, en una rueda de prensa en la que tomaron parte Juan Brage, y Cristina Vázquez, coordinadores del proyecto intercentros.

«Con esto cúmprese o dobre obxectivo que estamos a buscar desde o inicio deste mandato». «Dunha banda, estamos a potenciar a rede musical desta cidade desde os coles ata os grupos e bandas locais, pasando pola Banda Municipal, e doutra, unimos aos centros públicos e concertados do municipio en actividades conxuntas que teñen como escenario un Auditorio que estaba claramente moi infrautilizado», manifestó Basterrechea.

«Haberá un pouco de todo, música rock, clásica, cantiga tradicional, a capella, con e sen acompañamento instrumental nunha oportunidade única de amosar o que normalmente, non sae dos coles», avanzó por su parte Brage.

El encuentro tendrá lugar el viernes 10 las 19 horas en el Auditorio de Ferrol. Las entradas, gratuitas, se podrán recoger desde el miércoles 8 en las taquillas del Jofre de 11 a 13 y de 18 a 20 horas, con un máximo de 4 por persona.

Lea también

A poeta palestina Rafeef Ziadah chega á Coruña coa súa poesía que “ensina vida”

Rafeeh Ziadah, unha das poetas palestinas máis coñecidas a nivel mundial, pasará pola Coruña o …