El BNG critica al PSOE, NAL y SON, de Ares, por negarse a apoyar una solicitud sobre la carretera de Ares-Chanteiro

ares-carretera chanteiro-aresEl portavoz municipal del BNG en el concello de Ares, Emilio Mesías, tildó de falta de consideración y respeto por parte del PSOE-NAL y SON a los  vecinos de Cervás-Chanteiro y Redes, al rechazar el debate de una moción presentada por la vía de urgencia en la que se solicitaba  a la Diputación que se incluyese la partida para acometer las obras de la segunda fase de la carretera de Ares- Chanteiro.

Mesías afirmó «non entender que o pacto municipal entre os tres grupos funcione dun xeito tan efectivo para rexeitar peticións como a presente, que están cargadas de razón e urxencia», recordando la lucha vecinal que desde hace años viene desenvolviéndose para conseguir un compromiso efectivo de la Diputación para acometer esta obra.

«Se non resulta de recibo a falta de interese que evidencio o goberno municipal até agora pola execución da primeira fase -en la que tanto se insistió por los vecinos y también desde el BNG- negarse á consideración de urxéncia dunha moción como a presentada hoxe polo BNG indica que, na prática, non consideran de urxencia a obra» por lo que el BNG trasladará una petición directamente a la Diputación con el objecto de que la segunda fase figure en los presupuestos de la Diputación para el próximo año, con el objetivo de hacer realidad las aspiraciones vecinales.

Lea también

Ares acada o epicentro de Atenas no marco do proxecto europeo ‘Sporural’

A concelleira de Deportes de Ares, Alma Barrón, e membros do equipo técnico deportivo e …

3 comentarios

  1. Si fose para subir os salarios, comisións de gobernos, veriades si apoiaban. Estes non teñen vergonza o que teñen é moita geta, e como di un de eses VIVA EL ROCK and ROLL.

  2. colle o diñeiro...

    O rock&roll é -ou foi, en esencia- un xeito de contestación social en contra do sistema; polo que penso que esa persoa da que fala “Un vello” pouco ten que ver con esa filosofía, a non ser neste tema

    https://www.youtube.com/watch?v=6MneA9pgLVw

  3. Teremos logo que separar o gran da palla, cousa que a día de hoxe non sucede no concello de Ares donde hai mais palla que gran.
    Pero sabidas son as andainas de este rokero «promocionando» o concello no/do que vive. Lastima que o paguen os veciños.