Ferrol acoge su primera edición del festival indie SETEMBRO

La concejala de Mocidade del Concello de Ferrol, Saínza Ruíz, presentó esta mañana en rueda de prensa la primera edición del festival indie SETEMBRO, que se celebrará el próximo día 16 en el parque Reina Sofía «como un berro á autoestima dos mozos e mozas de Ferrol, como unha demostración de que en Ferrol tamén se poden facer cousas diferentes e non hai que ter envexa de ningunha outra cidade», afirmó. El evento pretende tener continuidad en los siguientes años, siendo el mismo de carácter gratuito. Los conciertos comenzarán a partir de las 21 horas.

«Co obxecto de superar ese complexo de inferioridade que moitas veces sofre a xuventude de Ferrol, nada mellor que a música, para abrir espazos comúns nos que disfrutar e cos que crear cidade», apuntó la concejala, quien explicó que se optó por este nombre para el evento porque «é un mes cunha simboloxía importante, o lusco-fusco, o tempo no que comeza antes a anoitecer mais faino con luz, luz que reflicte ilusión, esperanza», así como «implica comezos: de ciclos, de proxectos, de novas etapas, de reencontros, etc e no que os estudantes universitarios xa están na cidade».

Uno de los grupos invitados al festival es Sidonie, que cerrará el evento, teniendo elegido Ferrol para presentar en primicia un avance del disco que publicarán a finales de este mes titulado El peor grupo del mundo. Otro de los invitados son León Benavente, Eladio y los Seres Queridos, Orden Invisible y el músico local Artabe, encargado de inaugurar SETEMBRO, dando a conocer los temas de su segundo trabajo, Punto Cero, mostrando un estilo muy diferenciado e innovador.

La concejala destacó que se optó por una mezcla de músicos consagrados y músicos locales, «para darlles o pulo que precisan para a súa profesionalización». Del mismo modo, para el diseño del cartel del evento, se optó por un creador ferrolano, Mario Feal, de amplia trayectoria en el trabajo con músicos y varios sellos discográficos.

 

Lea también

‘Regalarte’ celebrará su segunda feria en la Plaza de Armas de Ferrol

El Concello de Ferrol va a celebrar coincidiendo con el inicio de la temporada de Navidad …