Sestayo critica «a hipocresía do PP» y defiende su gestión en Bienestar Social

La concejala de Bienestar Social de Ferrol, Beatriz Sestayo, ha salido al paso de las recientes acusaciones realizadas por el grupo municipal del Partido Popular, asegurando que se realizará un importante esfuerzo económico y de gestión para asegurar el inicio del curso escolar a las familias con más dificultades de la ciudad, indicando que se han recibido 1.016 solicitudes, 659 para las ayudas a la escolarización de 95 euros por niño y 357 para becas comedor.

Sestayo recordó que el año pasado se incrementó la cantidad disponible, al igual que se tendrá que hacer este año, al haberse superado la cifra del ejercicio pasado. «O obxectivo é dar resposta ás necesidades dos nenos e nenas pertencentes a familias con escaseza de recursos económicos e que non poden facer fronte aos gastos que se presentan ao inicio do novo curso escolar, tanto en material escolar como en libros de texto. Os beneficiarios son unidades familiares con menores de idade a cargo que non superen o límite de ingresos establecidos no baremo económico do IPREM», hizo constar la socialista.

«O PP esquence que este goberno, por segundo ano, volve incrementar tanto nas axudas á escolarización como nas becas comedor as cantidades que gastamos, e que este ano se teñen disparado ata 1.016 as solicitudes recibidas, o que amosa a situación de necesidade de moitas familias, máis tendo en conta os 90 euros de axuda á escolarización van destinados en moitos casos a pagar os libros de texto que co actual goberno do PP xa non son gratuítos».

Sestayo indicó que los técnicos municipales están trabajando intensamente en la valoración de la documentación de las más de un millar de solicitudes recibidas, estando «dentro do prazo de todos os anos, antes que os prazos do Partido Popular», asegurando con ello que las críticas recibidas por el PP responden a la campaña electoral, siendo éstas «mentiras e difamacións pese a que este goberno ten dado un cambio feroz do que estaba pasando co de Rey Varela».

«Que o PP se atreva a falar do eido educativo é unha hipocresía absoluta e falla de escrúpulos coa que quedan absolutamente retratados, tendo en conta as necesidades ás que someteron a moitas familias coa eliminación do sistema de gratuidade dos libros de texto», apuntó.

Plan Sociocomunitario de Recimil

En otro orden de cosas, Sestayo indicó que los populares «volven a mentir no tocante ao Plan Socio Comunitario de Recimil, que se desenvolveu no 2015-2016 e continuará con distintas accións», asegurando que es una «difamación sen escrúpulos, e máis ante un Plan dotado polo actual goberno e que supuxo a posta en marcha de actividades que previamente non existían como as Aulas de familia, os Encontros da memoria ou as reunións entre colectivos veciñais, comerciais, sanitarios e educativos».

En cuanto a las Aulas de familia, que se desarrollaron en el CEIP de Recimil, CEIP Plurilingüe de San Xoan de la Filgueira, en el CEIP Pazos, en el Juan de Lángara, en el Colegio Masdías y en el CEIP Cruceiro de Canido, «o PP preguntou incluso onte na Comisión se ían seguir e dixemos que sí, así que teñen certeza que se celebraron e van a seguir».

Por lo que respecta a los Encuentros de la Memoria, Sestayo señaló que la iniciativa sirvió para poner en valor el barrio de Recimil, convocándose un concurso fotográfico del que se dará cuenta en coordinación con las actividades que se planifiquen con el CEIP Recimil, y para lo cual el plazo de presentación estuvo abierto desde lo 1 hasta el 30 de junio.

Finalmente, Sestayo recordó que se puso en marcha un Plan de Mercados para lo cual ya se está trabajando en la valoración de las distintas actividades y ayudas económicas.

«Todas as actividades están documentadas, estaría ben que o PP fixera algunha vez unha crítica construtiva, e é unha mágoa que o conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, non fixera o plan cando estaba como alcalde e non aportara tampouco nada agora ao seu desenvolvemento», concluyó.

Lea también

Aprobada en Ferrol la reparación de aceras en diversos puntos

La Junta de Gobierno Local ferrolano JGL dió luz verde al expediente de contratación de …

Un comentario

  1. Se atreve la Alcaldesa a hablar de hipocresía ? No ha hecho nada más que las disputas con sus propios compañeros de partido y con su socio Súarez