La tasa de saneamiento de Ferrol a pleno extraordinario el próximo lunes

El alcalde de Ferrol Jorge Suárez comparecía en la mañana del miércoles en rueda de prensa tras la comisión extraordinaria de Hacienda teniendo como tema a tratar la tasa de saneamiento, el cual tendrá un nuevo capítulo en un pleno extraordinario del Concello de Ferrol que tendrá lugar el próximo lunes, 13 de febrero, a partir de las 9:30 horas.

Fixemos a proposta da derogación definitiva da taxa de saneamento suspendida”, afirmaba Jorge Suárez. “Queda pendente quen debe asumir todos os custes durante este periodo onde se estiveron reparando deficiencias estructuráis e que viñan de veño nunha estación depuradora e que non deben ser asumidas polo Concello de Ferrol”.

Sobre la devolución de lo cobrado durante el tiempo que la tasa estuvo en vigor, el alcalde comentaba que “é un total de 800.000 euros”. El Concello de Ferrol buscará la formula de devolución “nos preferímos a devolución directa, pero non descartamos a condonación do cobrado indebidamente”, afirmaba Jorge Suárez.

Al mismo tiempo el alcalde de Ferrol daba a conocer la nueva tasa de saneamiento que “será entre seis e oito euros, nas mesmas condicións do Concello de Narón” y que tendrá como medidores “o custo do precio de saída de licitación dos interceptores de Aquagest, que aínda non está adxudicado definitivamente, pero que estamos dispostos a rectificar se hai algunha baixa, coma tamén os estudos de custos de Emafesa, os cales serán actualizados ao custo real.

Jorge Suárez apelaba a “responsabilidade de todos os grupos políticos” con los mariscadores y todas las familias que viven vinculadas a la ría porque “sen unha depuración a partir do 1 de abril a situación sería crítica e extrema, e as responsabilidades sabemos onde están. Non é momento de saldar contas. A ría hai que saneala de inmediato.

Las dedicaciones exclusivas al juzgado

A preguntas de los periodistas, Jorge Suárez también volvía a hacer referencia a la denuncia presentada en sede judicial sobre las dedicaciones exclusivas en el Concello de Ferrol “Unha cousa que se xudicaliza non ten que ver co debate político. Estamos exercendo a acción na defensa dun dereito que creemos que é xusto. Non nos parece nada xusto que dúas persoas como son a concelleira de Urbanismo e a concelleira de Obras este prestando un servizo a tempo completo estean na cola do paro. Que a oposición teña oito salarios en base a representatividade creo que non se xustifica en modo algún. O xuíz deberá tomar unha decisión.

Lea también

La Cátedra Jorge Juan, promovida por la UDC y la Armada, conmemora su 30 aniversario en el Campus de Ferrol

El rector de la Universidad de A Coruña, Ricardo Cao Abad, preside, junto con el almirante …

Un comentario

  1. Sr Jorge Suárez. ex sindicalista : Por que despidió usted a Rebeca Romero?