El concurso “+Capaz” de la ASCM fue presentado en el Concello de Ferrol

Maica Bautista, Suso Basterrechea y Paula Gárate durante la presentación – Concello de Ferrol

En la mañana del viernes el concejal de Educación Suso Basterrechea presentaba el concurso “+Capaz”, acompañado de la responsable de la ASCM Paula Gárate y de la responsable del concurso Maica Bautista.

Este é un concurso dirixido os colexios da comarca e que ten que ver coas persoas con problemas de mobilidade”, manifestaba Suso Basterrechea. “É un concurso ambicioso, porque saen do concurso de debuxo e redacción e vamos a un concurso audiovisual, o que obligará a colaboración dos centros escolares, dirixidos a unha franxa de idade dos 6 aos 12 anos.”

A continuación tomaba la palabra Paula Gárate la cual agradecía la colaboración del Concello “para intentar chegar a toda a sociedade”, siendo este concurso “unha destas ferramentas para chegar os máis novos e a labor cos centros educativos a estamos a facer todos os anos.” Desde la ASCM quieren “que os nenos participen activamente e fagan a visión que teñen eles da discapacidade e se transmita a improvisación que eles teñen, de ahí o rango de idade do concurso.” En lo referente al concurso, el cual está abierto desde estos momentos y hasta el 23 de junio. El jurado se reunirá durante el verano y en septiembre se conocerán a los ganadores “dentro do mes dedicado a ensinanza dentro dos actos do 30 aniversario da ASCM.”

Para finalizar este acto hablaba Maica Bautista la cual destacaba que “habrá premios a los ganadores y a la originalidad donde participarán centros de la comarca”. El objetivo de este concurso es que “los niños sepan que es una discapacidad” y el “trabajo que realizamos desde la ASCM” por lo que es importante “que los niños contribuyan en esto para construir la integración en la sociedad.

En lo referente a los trabajos, estos pueden realizarse de manera individual o grupal, tanto dentro como fuera del entorno escolar. Los vídeos no tendrán límite de tiempo, pero sí un máximo de diez minutos, abierto totalmente a la creatividad de los participantes.

Lea también

O BNG de Ferrol demanda no pleno, melloras nos comedores escolares

O Bloque Nacionalista Galego de Ferrol presentou, acompañados de familias do ceip Cruceiro de Canido, …