Los niños saharauis que pasan el verano en Ferrol fueron recibidos en el Concello

Maite Isla, Jorge Suárez e Saínza Ruiz na recepción aos nenos e nenas saharauis – Adán Puentes

La ciudad de Ferrol vuelve a mostrar su solidaridad con el pueblo saharaui, acogiendo once familias de la ciudad a once niños y niñas, los cuales fueron recibidos en la mañana del miércoles en el Concello de Ferrol, para darles la bienvenida a la ciudad.

Esto es posible “grazas o traballo dos técnicos de Benestar Social e os responsables de seguridade do Concello ao realizar viaxes para facilitar que os nenos estén hoxe aquí”, reconocía la concejala de Bienestar Social, Saínza Ruiz.

La presidente de Solidariedade Galega co Pobo Saharaui, Maite Isla estaba “desexando chegar a casa”, porque este año “foi máis duro que o resto”, agradeciendo “la colaboración económica, política y solidaria.” Al mismo tiempo reconocía el apoyo político “porque teño unha asociación que é un luxazo, porque todos os políticos están de acordo, independientemente do partidos.” Este apoyo político no solo sucede en Ferrol, “senon en todos os Concellos de Galicia, pola que teño un agradecemento infinito a todos os alcaldes.”

El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez afirmaba que esta acogida “trascende de calquer cor política, é unha concienciación política de toda a corporación”, agradeciendo la presencia en el acto de concejales y concejalas de todos los grupos políticos de la corporación. El regidor no quería olvidarse de las familias acogedoras “pola súa valentía e traballo”. Por último se dirigía a los niños y niñas, a los cuales veía “xenial”, con algunas caras conocidas en estos últimos años “onde os desexo que o pasedes ben nestos meses en Ferrol.

Lea también

Psoe Ferrol «hai fórmulas para a estabilidade económica de Emafesa sen subirlle o recibo aos veciños»

O grupo municipal socialista cree que «hai outras formulas para conseguir a estabilidade económica de …