El candidato de Ferrol en Común informa en Santa Mariña sobre la pasarela peatonal

En la tarde de este miércoles el candidato a la alcaldía por Ferrol en Común, Jorge Suárez, mantuvo un encuentro con miembros de la asociación de vecinos de Santa Mariña, » con boísimas novas para a veciñanza que leva anos demandando unha pasarela peonil para coser o seu barrio co Ensanche e salvar a fractura que fai o camiño de ferro.

Longamente prometida e nunca executada nos anteriores mandatos. Agora si, unha realidade física e tanxible que resposta a unha demanda histórica que este mércores quedou proposta para a adxudicación e pronto tomarà forma.

Humanización e accesibilidade para mellorar a vida dos veciños, con e toda (a nosa mellor) vontade de ir a mais e a mellor. Falamos de transporte público e de Benestar Social» señala en un comunicado FeC..

Lea también

Psoe Ferrol «hai fórmulas para a estabilidade económica de Emafesa sen subirlle o recibo aos veciños»

O grupo municipal socialista cree que «hai outras formulas para conseguir a estabilidade económica de …

Un comentario

  1. Don Rafael Rey

    Realidad física y tangible dicen… Lo que es «tangible» se puede tocar… Sin embargo, ellos mismos dicen que no ha pasado de ser una propuesta de adjudicación… así que… no hay nada que tocar. Y mucho me temo que en un mes, cuando lleguen las elecciones, tampoco habrá nada que tocar.