La 30º Feria del Libro de Ferrol tendrá lugar del 23 al 27 de abril

Nani Regueira, Suso Basterrechea y Jesús Espada en rueda de prensa | Concello de Ferrol

Pocos días quedan para que la Plaza de la Constitución acoja la 30º Feria del Libro de Ferrol, la cual fue presentada oficialmente en la mañana del viernes por el concejal de Cultura, Suso Basterrechea, acompañado por la coordinadora general de la Federación de Libreros de Galicia, Nani Regueira y del delegado de la Xunta en A Coruña, Jesús Espada.

Hai moitas entidades e administracións para levar isto adiante”, destacaba el concejal de Cultura, Suso Basterrechea en un programa denso que se inaugurará el 23 de abril, a las 19:00 horas, en una Feria del Libro en la que habrá como actividades complementarias “regalos de flores, sinaturas de autores, actividades infantís, contacontos, torneo de xadrez, entre outras.

El pregón correrá a cargo de Ánxela Loureiro, una designación “merecida, sendo unha magnífica elección” y que será el mismo 23 de abril, a las 19:30 horas.

Suso Basterrechea destacaba la defensa de un sector “no que non é doado a súa superviviencia”, siendo esta Feria del Libro “unha gran festa do libro e da palabra.”

El lema de este año es “Máis que palabras”, como destacaba Nani Regueira, en una Feria del Libro donde todos los libros comprados tendrán un 10% de descuento “e no final do día haberá sorteo de agasallos”, por lo que quería agradecer a los libreros su esfuerzo para estar en esta cita “porque seguirán mantendo os seus espazos habituais nestes días, traballando o dobre”, en una edición donde estarán también 32 escritores e ilustradores.

Jesús Espada destacaba que esta Feria del Libro “é para os pequenos e para os non tan pequenos”, con escritores de excepción, queriendo sumarse al agradecimiento “ás librerías, aos editories e distribuidores”. Este evento “non é so un espazo de venta de libros, senon unha festa do libro e da palabra.

Lea también

Seleccionados os catro proxectos para as Residencias Artísticas Mariñán de Literatura e Pensamento

Francisco Rodríguez Casal, Esperanza Mariño Davila, Laura Martínez Mateo e Carmen Marina Vidal Valiña son …