EU celebró el Día de Galicia en Mugardos recordando la lucha de la izquierda

Fot. EU

La coordinadora nacional de Esquerda Unida (EU), Eva Solla, ha recordado este jueves 25 de julio, Día de Galicia, la «loita da esquerda» por «cambiar as políticas de recortes e de destrución de emprego do bipartidismo».

 

Así lo ha manifestado en el puerto de Mugardos, municipio escogido por EU para celebrar el Día de Galicia en un acto festivo y político bajo el lema: “Un fio vermell para tecer alternativa de país”, y que finalizó con un almuerzo popular. En el acto político intervino la coordinadora nacional de Izquierda Unida, Eva Solla, el secretario de Organización de Izquierda Unida, Rubén Pérez y la alcaldesa de Mugardos, Pilar Díaz.

Pilar Díaz, alcaldesa de Mugardos, fue la encargada de presentar el acto y agradeció a Izquierda Unida que había tenido de nuevo la idea de celebrar aquí un acto para recordar los 40 años de ayuntamientos democráticos y que “Mugardos foi un deses concellos que tivo a sorte de ter unha candidatura, encabezada por ‘Gelo’, para ensinar o camiño da esquerda ante a escuridade»

 Rubén Pérez, incidió en la importancia del trabajo de las compañeras y compañeros desde los ayuntamientos»antes chamados democráticos, onde estaba representado, cando non existía Esquerda Unida, o Partido Comunista de Galicia, no 1979”. “Se algo intentou facer a dereita foi frear as eleccións do 77, xa que non querían outro Fronte Popular. Pero estas eleccións foron importantes porque tiveron lugar despois dunha ditadura e en plena consolidación da democracia; e foi unha batalla moi duro”, dijo.

 

En este contexto, Eva Solla ha querido recordar al exregidor de Mugardos Juan Prieto Balsa, último alcalde republicano asesinado por la dictadura franquista «Hoxe volvemos a reivindicar, dende ese fío vermello de loita, a celebrar a constitución dos 40 anos dos primeiros concellos democráticos”, 

Solla ha señalado la importancia  de» tener en cuenta»ese fío vermello que nos leva de onte a hoxe transitando polos concellos republicanos». «Estas loitas son as que constrúen o país de esquerda que queremos para desaloxar a dereita. O país que queremos non se constrúe sen soberanía alimentaria, sen industria, sen futuro para a mozas e mozos…” ha proclamado.

 

Lea también

Un conductor investigado al circular por Ortigueira a 188 km/h en una carretera limitada a 90

Efectivos del Subsector de Tráfico de la Guardia Civil de A Coruña investigaron al conductor de …