Narón-La Asociación «Movilidade Humana» habilita un punto de atención en A Gándara

La Asociación Movilidade Humana, un colectivo integrado por mujeres que trabajan para facilitar la incorporación de las personas en movilidad humana, tras detectar las principales áreas en las que se requiere una acogida próxima y eficiente, habilitó un punto de atención en el local social de la Gándara. Así lo anunció la concejal de Bienestar Social, Catalina García, que se reunió con la presidenta de la entidad, Katia González, y otros integrantes del colectivo. El punto de atención estará operativo los viernes, en horario de 10.00 a 13.00 en la noticia ubicación hasta que finalicen las obras que se están ejecutando para la que será su ubicación definitiva, el antiguo consultorio de Santa Icía.

García destacó que “as persoas de Narón ás que atenden dende a Asociación Movilidad Humana tiñan que desprazarse ata o momento a Ferrol para solicitar algún dos servizos que ofrecen, e en moitos casos ese mesmo desprazamento supón un impedimento debido á súa situación persoal”.

Desde la entidad aseguraron que en estos momentos “estamos atendendo a preto de medio centenar de persoas, xunto coas súas respectivas familias, coas que traballamos temas de acollida, mediación intercultural dun migrante a outro, atención xurídica en extranxeiría, e en moitísimos casos no tema das empregadas de fogar porque hai unha porcentaxe elevadísima como nicho laboral»

 

Lea también

O Pazo da Cultura de Narón acolle o espectáculo de danza tradicional “Ceibe”

O Pazo da Cultura de Narón acolle esta fin de semana unha nova proposta, o …