Ortigueira mejora las infraestructuras básicas

El Concello de Ortigueira ha aprobado en el pleno celebrado el lunes, día 3 de octubre, con los votos a favor de los 6 concejales del partido socialista y la abstención del resto de grupos de la corporación, su participación en el Plan provincial de cooperación a obras y servicios de competencia municipal Pos+Adicional 2/2022 de la Deputación de A Coruña.

Con esto se aprueba el financiamiento que tendrá dos objetivos: cubrir los gastos corrientes de servicios obligatorios y acometer la mejora de diferentes pistas e infraestructuras distribuidas por el Concello de Ortigueira. Se invertirá en nueve actuaciones, con un importe total de 563.559 euros:

-Regeneración de la pista que va de San Miguel a Deveso en la parroquia de Insua, con un importe de 33.082,72 euros.

-Mejora de la pavimentación de la pista que va desde Igrexario hasta Ramil en la parroquia de O Ermo, con un importe de 58.759,66.

-Regeneración de pistas en las parroquias de Céltigos y Loiba, con un importe de 34.312,59 euros.

-Regeneración de la pista de Xorres, en la parroquia de Couzadoiro, con un importe de 90.643,37 euros.

-Aglomerado en caliente de la pista de Bodeguiña a Rocha en la parroquia de San Claudio, con un importe de 75.722, 82 euros.

-Aglomerado en los caminos de Cabradoiro, Couce das Taugas, Barral, Couto e Cabanas en la parroquia de Devesos, por un importe de 109.525,04 euros.

-Aglomerado en los caminos de Braelle, Castelo y el acceso a la Iglesia de San Cristóbal, en la parroquia de Couzadoiro, por un importe de 58.990 euros.

-Aglomerado en los caminos de Espasante, Céltigos y Ladrido, por un importe de 44.712, 27 euros.

En declaraciones del Alcalde, Juan Penabad Muras “con estas actuacións seguiremos a mellorar as infraestruturas básicas existentes en diferentes núcleos rurais do noso Concello, que como todos e todas sabemos, conta con máis de 500 km de vías”

“Este tipo de obras seguen a liña do noso equipo de goberno, que pretende, en catro anos máis, ter todas as pistas aglomeradas, en en 8, crear as correspondentes conexións, facilitando a vida diaria da nosa veciñanza e creando un maior espazo público de calidade” añadió el regidor.

Por último, Penabad quiso hacer hincapié en que “os veciños das parroquias teñen os mesmos dereitos que os que viven no centro urbano, polo que unha das nosas prioridades, na que traballamos a diario, é a de equilibrar os servizos do rural cos da vida no núcleo de Ortigueira”.

Lea también

Cerdido destina máis de 46.000€ a mellorar tres camiños municipais

O Concello de Cerdido vén de iniciar as obras en tres camiños do termo municipal, …