El Ateneo solicita la devolución de su patrimonio «que mantén secuestrado o goberno local do PP»

ateneoEl Ateneo Ferrolán ha presentado en el registro municipal un escrito dirigido a la concejalía de Urbanismo y al alcalde en el que, ahora ya no sólo de palabra, solicitan la devolución de su patrimonio “que o gobernó do PP mantén secuestrado”.

Como se recordará antes del inicio de las obras de rehabilitación de los edificios de la calle Magdalena ,202-204 la mayor parte del patrimonio ateneístico fue trasladado a las instalaciones de Mudanzas Félix para que permeneciese allí almacenado hasta la finalixación de la obra y con el fin de que no sufriera daños.

Hasta ese almacén se trasladaron los fondos documentales de la bblioteca-hemeroteca, pinacoteca, mobiliario y otros enseres.

Ahora, una vez finalizada la rehabilitación el Ateneo urge ese traslado a la sede de la calle Magdalena para que pueda ser utilizado y disfrutado por los socios y no socios de la entidad.

En el escrito presentado la junta directiva señala que “tendo en conta que as obras de rehabilitación da nosa sede están xa rematadas, xunto achegamos escrito da dirección de obra da rehabilitación do edificio do Ateneo Ferrolán no que faise constancia de que o desaloxo dos fondos documentais da biblioteca-hemeroteca, pinacoteca, mobiliario e outros enseres foi decisión do promotor da obra, o Concello de Ferrol.

por iso, solicitamos de manera urxente a devolución do noso Patrimonio almacenado na empresa de Mudanzas Felix, dende hai máis de 2 anos, obrigados para facilitar a execución das obras de rehabilitación levadas a cabo polo Concello como demostra o documento axunto.

Esperamos a execución das dilixencias oportunas e a súa pronta resposta, para que este Patrimonio da Cidade non siga a sufrir máis deterioros.”

 

 

 

Lea también

O BNG pide ao pleno de Ferrol rexeitar o parque eólico mariño «Nordés»

O Bloque Nacionalista Galego de Ferrol presentou unha proposta que será debatida no vindeiro pleno …

2 comentarios

  1. Habría que hablar màs claro . . ? No serà que los dueños no quieren pagar por el depósito y la mudanza?. Se supone que en un guarda muebles no se deterioran los «depósitos» .

    • Eliseo Zaera Ríos

      Os donos de ese patrimonio son todolos socios do Ateneo Ferrolán e por estensión todolos cidadáns de Ferrol e Ferrolterra que teñen acceso ós fondos e ao disfrute dos móbeis e os equipos (informáticos e audiovisuáis). Disfrute (uso, consultas, visualización de cine, etc.) que se nos impide polo auténtico secuestro que está a sofrir todo ese material (máis de cinco toneladas). E está retirado e custodiado (como non podía ser doutro xeito) por mor das obras de rehabilitación e unha serie de circunstancias que remataron nesa decisión de Concello, a Dirección de Obra e máis a Empresa adxudicataria, de cambiar o plan orixinariamente establecido para poder arrancar a obra contratada e poder cumplir os plazos establecidos….