Eventos para el jueves día 11 de julio

evento11JulSan Benito de Nursia, monje.

10.00 h. El alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela, y el presidente de la Diputación Provincial de A Coruña, Diego Calvo Pouso, inauguran las “Xornadas de Motivación para o Emprendemento e acceso ao Financiamento”. (Centro Municipal de Emprego,en la calle Sagrada Familia número 56).

10.30 h. Curso de pensamento-Carlos Gurméndez”, Salón de actos Campus de Esteiro-“A outra cara da muller:Concepción Arenal e Rosalía de castro”, a cargo de Francisco Rodríguez, catedrático de Literatura y exdiputado del BNG.

11.00 h. En el local comarcal del BNG , rueda de prensa para dar cuenta de la campaña de cara a la celebración del Día da patria así como de las actividades que a nivel comarcal se van a desarrollar en torno a esta fecha. Asisten la responsable-portavoz comarcal, Mercedes Tobio,y el responsable de la juventud, Elena Díaz.

11.00 h. Feria de Muestras-Apertura al público.(Entrada gratuita).

11.30 h. La edil de Deportes del concello de Ferrol, Susana Martínez Galdós, presenta el “XIII Triatlón Cidade de Ferrol”.

11.30 h. Comisión informativa de Benestar Social, Igualdade e Xuventude del concello de Ferrol.

12.00 h. El alcalde de Ferrol y la edil de Igualdade e Xuventude del concello de Ferrol, Verónica Casal Míguez, inauguran el Curso de Monitores en Tempo Libre, en la “Casa da Xuventude”.

12.30 h. “Curso de pensamento Carlos Gurméndez”-Homenaje y ofrenda floral a Concepción Arenal ante su monumento en la avenida de Esteiro.

12.30 h. La concejal de Benestar Social del Concello de Ferrol, Rosa Martínez Beceiro, da cuenta de la memoria del programa “Xantar na Casa”.

17.00 h. “Curso de pensamento Carlos Gurméndez”-“O Dereito diante dos problemas de xénero”-Asunción Cambrón Infante, profesora titular de Filosofía do Dereito de la UDC.

18.30 h.Curso de pensamento Carlos Gurméndez”-“A visión da muller desde Concepción Arenal e a súa loita pola igualdade”-Susana Martínez Galdós (concejal de Educación del concello de Ferrol),Leopoldo Gómez Álvarez (FDirector de la Escuela de Prácticas Xurídicas del ICAF), y Asunción Cambrón Infante (Profesor titular de Filosofía do Dereito da UDC)

19.00 h. Feria de Muestras. Degustación gratuita de productos autóctonos. Taller de cocina y degustación para niños en el stand de Gadis.

22.30 h. Sala Super 8, en Real 223, actuación musical de «Os homínidos» (Caba García&Juan Padín)

 

 

 

 

 

Lea también

Agenda zona norte-3 de febrero 2024

—-Quedan 331 días para finalizar el año. —-Hoy se celebra el Día Internacional del Abogado …