Exposición De Berros e Olladas

Bágoas de metal. Trabajo fotográfico de Enrique González.
Bágoas de metal. Trabajo fotográfico de Enrique González.

A partir del próximo 10 de Enero se abrirá al público en el Centro Cívico de Caranza la exposición “De Berros e Olladas” sobre la violencia de género.

En esta exposición se mostrarán los trabajos de los fotógrafos Isidro Cea, Marga Piñeiro y Enrique González así como poemas de la poeta Andrea Fernández.

Enrique Manuel González Pérez presenta “Bágoas de metal”, una serie de 10 fotografías de 30 x 40 cms. que según explica, son “un alegato contra o maltrato, amosando en imaxes a desesperación, a soidade da persoa… Por iso todas as imaxes van en tons fríos unhas e en branco e negro contrastado outras, tentando amosar e facer partícipe á xente do que sinte unha persoa maltratada”.

Marga Piñeiro Díaz presentará su serie “Mullerémonos”, una selección de imágenes en blanco y negro en las que predomina la utilización de pequeños elementos (máscaras y lágrimas, principalmente) para expresar la crudeza de la violencia de género. Unas fotografías que están acompañadas por haikus de Andrea Fernández Maneiro.

Isidro Cea nos mostrará “Tratareite como unha rosa”es “unha serie fotográfica baseada na lacra da violencia de xénero. Poderíamos chamalo un fotopoema, xa que cada unha das fotos é un verso que en todo o conxunto conforman un poema que é o fío condutor deste traballo”. Se trata de 10 fotografías editadas, procesadas digitalmente y montadas en PVC, con unos tamaños que oscilan entre los 50 x 40 cms. y los 75 x 50 cms. Además de un poema.

 

 

Lea también

Ferrol-Ateneo Ferrolano. Presentación del libro «Los irreductibles» de Julio Rilo

El próximo lunes, día 29 de noviembre, a las 19:30 horas, tendrá lugar en el …