Las Xuventudes Socialistas reclaman mejores horarios en las bibliotecas municipales

bibliotecaLas Xuventudes Socialistas denunciaron  su disconformidad con los horarios de las bibliotecas municipales de Ferrol, ya que no existe un solo centro municipal que abra los fines de semana o que adapten su horario a los calendarios de exámenes. «“Preocúpanos que o Ferrol de Rey Varela non sexa capaz nin de proporcionar unha mesa e unha cadeira aos estudantes”, declaró su Secretaria General, Ana Lamas.

Para los jóvenes socialistas el gobierno local «descánsase das súas obrigas ao existir centros da Universidade da Coruña que si adaptan o horario ao calendario de exames e que mesmo abren os fines de semana, o cal non soluciona o problema xa que, como recordan os socialistas, a Universidade da prioridade aos matriculados na UDC: A pasada semana moitos ferroláns e ferrolás tiveron que saír da aula de estudo ao non estar matriculados na Universidade da Coruña”.

Las Xuventudes Socialistas consideran que el gobierno local debe garantizar un espacio adaptado a las necesidades de todos los estudiantes de Ferrol, y consideran aberrante que un joven que por ejemplo se encuentre en su etapa de instituto, no tenga donde ir un sábado a estudiar. Asimismo recuerdan que deficiencias como ésta en los servicios públicos hacen que Ferrol sea una ciudad poco atractiva para los estudiantes de fuera.

“É incrible que na situación actual, na que os mozos e mozas de Ferrol se enfrontan a uns índices de paro abominables, nin sequera teñan un espazo municipal onde estudar para mellorar a súa formación” apuntan desde la organización juvenil.

Por todo esto, Xuventudes Socialistas de Ferrol reclama horarios más amplios de las bibliotecas municipales, incluyendo por supuesto el horario nocturno y su apertura los fines de semana.

 

 

Lea también

La Fundación Santo Hospital de Caridad ha entregado nombramientos de Hermanos de Honor

Este martes, día 28 de junio, el Patronato de la Fundación Santo Hospital de Caridad …