Los ediles socialistas exigen la puesta en funcionamiento del servicio de bicicletas

psoe-logo-300x300-SEl Grupo Municipal Socialista, a través de su concejal María López, ha instado al gobierno local a cumplir con los compromisos plenarios relativos al impulso del servicio compartido con el Concello de Narón. La edil socialista recordó que en el mes de junio de este año el Grupo Socialista presentó una moción que se debatió en pleno, y que motivó que el gobierno reactivase el convenio firmado el 20 de diciembre de 2012 con Narón para un servicio compartido en alquiler de bicicletas con el concello vecino, que llevaba meses parado por la inacción del gobierno local. Ante esta situación, María López hizo constar que “nos parece totalmente lamentable, dado que son os meses de verán cando hai un maior requirimento deste servizo, non so dos veciños e veciñas de Ferrol e Narón, senón tamén das persoas que nos visitan”.

Respecto a ello, la edil ferrolana denunció que, según dicho convenio, el servicio debería estar puesto en marcha en junio de 2013m y que si este proceso estuviera concluido, habría un motivo para celebrar la Semana de la Mobilidad en este mes. Una cita que lleva todo el actual mandato sin celebrarse pero que “tampouco hai motivos para elo, xa que levamos 3 anos de falla de iniciativa política no noso concello, e en materia de mobilidade non tivemos nada que celebrar nestes anos”.

Los socialistas denuncian así “a caída continuada e en picado de persoas usuarias do servizo público de aluguer de bicicletas, que baixou de preto de 2000 persoas usuarias no 2011 a pouco máis de 800 no 2014, ante a pasividade e o desinterese do goberno local”. De este modo, reclaman “o cumprimento do plan de mobilidade, coa extensión das bases de aluguer das bicicletas a tódolos puntos da cidade e o aumento dos carrís-bicis, continuando cos previstos na zona urbana de Esteiro- A Malata e no rural, dende a zona de Outeiro ata San Xurxo; así como a procura do mantemento dos xa existentes, que nalgúns casos están tan deteriorados que poden poñer en risco a seguridade das persoas que van en bicicleta”.

Lea también

Ferreiro e Rey Varela valoran a desmontaxe das líneas de alta tensión entre Narón e Ferrol

UFD, a distribuidora eléctrica de Naturgy, está a finalizar o desmonte das dúas liñas de …

Un comentario

  1. Viven en otro planeta, definitivamente. Debe ser el principal problema que tiene Ferrol… Así les va a los socialistas.