El BNG considera que quieren convertir la ría de Ares en el vertedero de los puertos de Ferrol y A Coruña

ares-660x330
El BNG de Ares ha manifestado su sorpresa por la publicación en el BOE del pasado lunes, día 3, de la “Orde FOM/de 3 de Outubro, sobre a delimitación dos espazos e usos portuarios de Ferrol e a súa ría«, entendiendo así que en el contenido de la misma se quiere convertir la ría de Ares en el vertedero de los puertos de A Coruña y Ferrol.

De esta forma, el portavoz municipal del BNG, Emilio Mesías, aseguró que “o contido desta Orde evidencia a mentira nas afirmacións do presidente da Autoridade Portuaria de Ferrol, José Manuel Vilariño en Agosto do pasado ano nas que aseguraba que ‘la respuesta de la Autoridad Portuaria ha sido clara y positiva, en el sentido de que ni la bocana de la ría de Ares, ni ningún otro punto de dicha ría, forman parte de la zona de servicio de este puerto de Ferrol y, por lo tanto, el servicio de suministro de combustible no se dará en esa ría’, polo que entendemos que, cando menos, cumprirían explicacións públicas do que tén acontecido para este cambio rotundo de posicionamento e, no seu caso, a posibilidade de que o Sr. Vilariño considere abandonar o cargo por engano masivo á cidadanía”.

Mesías indicó también que “non é de recibo que se fixese unha grande aposta pola recuperación da ría co proxecto de saneamento e depuración que recentemente comezou a funcionar, e agora se pretenda instaurar unha actividade que vai potenciar a permanencia de grandes buques, maior tráfico dos mesmos e, conseguintemente, aumento de actividades que xeran contaminación”. Además, criticó que “agora se pretende oficializar o que se leva facendo desde hai anos, nos que a ría é un foco de actividades contaminantes, con continuos sentinazos; e aínda están no fondo os restos do buque “Viking” afundido no ano 80”.

El representante del BNG quiso por ende ofrecer una batería de iniciativas, como la presentación al Congreso de cuestiones para que se aclare la zona de afectación y las actividades que se tienen pensado permitir en la misma, destacando que la costa tiene figuras de protección que podrían colisionar con los usos que puedan permitirse con la publicación en el BOE. Además, el BNG de Ares sopesa la posibilidad de articular un movimiento social en oposición a la decisión de Fomento “porque sempre entendimos que o noso verdadeiro «polígono industrial» está no potenciamento dos recursos naturais, pesqueiros e marisqueiros da ría”.

Lea también

La Mancomunidad de Concellos celebró en Valdoviño una jornada técnica de turismo

Valdoviño acogió esta semana una charla técnica organizada por la Mancomunidad para dar a conocer …