El Concello de Fene planteará la reducción del IBI cuando se cancele la deuda heredada

concello-fene

El alcalde de Fene, Gumersindo Galego, respondió de forma clara en la mañana de este lunes, día 15,  enrelación a la posibilidad de una rebaja en el Impuesto de Bienes Inmuebles (IBI): “Sí, sempre e cando se poida”. “E poderase”, añadió, “no momento no que o Concello cancele a débeda bancaria contraída polo anterior goberno do BNG. Débeda que, a día de hoxe, ascende a 1.167.000 euros, da que cada ano se amortizan uns 450.000 euros. Con esas previsións, o momento chegaría dentro de dous anos”.

De esta forma, Gumersindo Galego asegura que para él, con la cita electoral a escasos meses, “sería moi conveniente anunciar rebaixas impositivas que, a día de hoxe, o Concello non pode asumir”, dijo el regidor en referencia al escrito presentado este lunes, en el que se solicita la citada reducción del coeficiente del IBI al 0,50. Petición que, a pesar de no ser política, planteó el PSOE en el Pleno centrado en el proceso de regularización catastral solicitado por este grupo.

Galego considera que “calquer veciño asinaría un escrito solicitando unha rebaixa dos impostos, pero que unha vez coñecido o contexto as cousas varían”. En dicho Pleno, el PSOE accedía a estudiar su propuesta de rebaja del coeficiente con los grupos, después de que tanto PP como BNG consideraran que para hacerla efectiva sería imprescindible un estudio económico riguroso en el que se determinaran qué sectores serían susceptibles de reducción. En caso contrario, una rebaja generalizada sumiría al Concello en la bancarrota.

Por último, el alcalde fenés reseñó que “máis aló da proposta presentada no escrito, os datos que a acompañan son interesados e parciais senón falsos. Por exemplo, respecto á subida que se sinala”, recordó Galego, “que no presente mandato non se aprobou ningún incremento nin do IBI nin de ningún outro imposto municipal. Máis aló, incluso nin no mandato precedente se chegou a aprobar ninguna subida relativa ao IBI”. Asimismo, se preguntó cómo se hacía referencia a municipios como Betanzos o Miño cuando ni son limítrofes ni comparten características propias de la comarca en la que se ubica Fene.

Lea también

Ayudas en Cedeira para comisiones de fiestas parroquiales

El Ayuntamiento de Cedeira ha convocado las subvenciones destinadas a las comisión de fiestas parroquiales, una …